O nas


Spółka "Archipax" istnieje od 2000 roku. Od początku działalności zajmujemy się archiwizacją dokumentacji kat.B i A.

Działalność obejmuje głównie rejon woj.śląskiego, a także pozostały obszar kraju

Zajmujemy się obsługą archiwów firm istniejących, w których organizawaliśmy składnicę akt i do dnia dzisiejszego służymy radą i pomocą.

Nasze prace obejmują zarówno firmy, spółki, przedsiębiorstwa, spółdzielnie oraz jendostki samorządowe.

Jako jedna z nielicznych firm zajmujemy się porządkowaniem dokumentów kat.A, które przekazywane są do Archiwów Państwowych.

Dysponujemy wolnymi powierzchniami magazynowymi.

Biuro Spółki jest czynne codziennie od 8.00 do 16.00.

Dodatkowo możliwy jest dostęp do dokumentów w późniejszej porze, po uprzednim kontakcie telefoniczym.

Załatwianie spraw z interesantami odbywa się:

  • osobiście,
  • listownie,
  • e-mail
  • telefonicznie.

Szczycimy się bardzo szybką obsługą interesantów - od 2 do 5 dni roboczych, od otrzymania podania o wystawienie różnych dokumentów (uwzględniając wysyłkę pocztową).

W przypadku, gdy klient zjawi się osobiście sprawa załatwiana jest od ręki.

 

Korzyści wynikające ze współpracy z Naszą Firmą :

Pewność - pełne zinwentaryzowanie i kontrola dokumentów, za które zawsze odpowiada właściciel lub zarząd firmy.

Efektywność optymalne wykorzystanie powierzchni biurowej poprzez usunięcie zbędnych akt i uporządkowanie pozostałych.

Porządek -   prawidłowo uporządkowane zasoby dokumentacji typowej i nietypowej np. finansowej, księgowej, kredytowej, technicznej, inwestycyjnej, osobowej, administracyjnej, magazynowej oraz innej wskazanej przez Zleceniodawcę.

Oszczędność – Państwa pracownicy będą mogli koncentrować się na swoich podstawowych zadaniach.

Dostępność – skrócenie czasu wyszukiwania akt dzięki komputerowej ewidencji dokumentów.


Usługi realizujemy w zależności od potrzeb w naszych archiwach lub na terenie Państwa firmy.

 

„ARCHIPAX” Sp. z o.o.